Open deze mail en laad de afbeeldingen

Ik geef je Mijn overwinning!LijnBemoedigende teksten uit het hart van God, voor jou
Spreekt God vandaag nog? Ontdek het hier >

God geeft je vreugde

Mijn geliefde kind,

Ik heb de overwinning behaald. Ik ben de grote Koning, die alle macht heeft in de hemel en op aarde.

Ik ben het die jou de overwinning geeft. Je hoeft er niet hard voor te strijden, je hoeft er niet voor te vechten of er moeite voor te doen.

Je mag het in alle rust ontdekken en leven in mijn vrede, in mijn vreugde, in mijn goedheid.

Ik ben de Heer van hemel en aarde. Ik ben de opstanding en het leven. Ik ben het die de sleutels heeft van de dood en het dodenrijk. Ik ben de Alpha en de Omega, het Begin en het Einde. Ik bezit alle macht in de hemel en op aarde.

Als je begint te geloven dat Ik de Heer van alle heren en de Koning van alle koningen ben, dan zul je merken dat je zelf ook die overwinning hebt, die Ik je geef. Dan heb je de kracht van de Levende in je, de kracht van Hem die alles heeft overwonnen en die jou tot overwinnaar maakt.

Want Ik ben het die de dood en de duisternis heeft overwonnen.

Maar Ik wil het je laten zien, zodat je zelf door mijn Geest ook een strijder kunt worden, die de dood kan verdrijven in je eigen leven en in het leven van veel anderen. Want Ik wil mijn vuur van de overwinning, mijn vrijheid die geneest, in je laten stromen als een stroom van kracht die anderen zal bevrijden.

Laat je dus niet langer verslaan door de leugens van de vijand. Laat je niet langer overheersen door de denkbeelden die je opgelegd worden. Laat je niet langer ketenen door de angst die de duisternis gebruikt om je krachteloos te maken.

Vrij in Christus

Want je bent vrijgekocht, mijn geliefde!

Je bent bevrijd door mijn liefde, door mijn Woord, door mijn bloed, door mijn Geest, door mijn Naam, door mijn goedheid. Ik heb je bevrijd en Ik heb je rijk gezegend met mijn heerlijkheid.

Durf het te geloven, mijn kind. Durf de sterkte te aanvaarden die Ik je geef. Durf het te zien en durf het te geloven.

Want Ik ben geen verslagen koning, Ik ben geen zwakke God, Ik ben geen verloren Heer. Ik ben de Allerhoogste, die alle macht heeft.

Als je Mij gaat zien, als je Mij echt gaat geloven, als je gaat beseffen wie Ik ben en wat Ik heb gedaan, dan zul je verbaasd zijn van de kracht die in jouw leven gaat stromen.

Ontdek daarom mijn overwinning, mijn kind. Zie de heerschappij die op mijn schouders rust.

En geniet ervan dat jij een kind bent van deze Heer en God, die alle macht heeft. Geniet ervan dat je een geliefde bent van deze Vader, die jou bemint. Geniet ervan dat je gezegend bent met mijn goedheid en mijn kracht.

Ik heb zoveel gaven van mijn Geest voor jou, mijn kind. Grote, sterke, bijzondere gaven die je verlossen en die je de kracht van het koninkrijk laten proeven, de kracht die geneest en bevrijdt, die leven geeft en die verlossing brengt.

Gaven van de Geest

Ik wil je die gaven laten ervaren mijn kind.

De gaven die Ik zo graag geef aan mijn geliefden, die Ik zo gul uitdeel aan mijn kinderen, die Ik zo graag laat stromen onder mijn volk. Zodat mijn liefde bekend wordt en mijn Geest de harten kan verbinden, waar pijn en strijd is geweest.

Ik wil diepe vrede brengen in mijn beminden, Ik wil diepe rust brengen in de harten van mijn geliefden.

Zodat ze gaan genieten van het leven dat Ik ze wil geven en dat Ik ze wil laten ontdekken. Want Ik zeg het al door mijn woorden in de Bijbel:

'Proef en zie dat de Heer goed is, gelukkig is de mens die bij Hem schuilt' (Psalm 34:9)

Ik ben de God van het leven, niet de god van de dood. Die is verslagen door Mij. Ik heb de god van de dood overwonnen, de heerser van de duisternis is door Mij van zijn troon gestoten. Ik ben het die heerst voor eeuwig.

Dus geloof Mij mijn kind en zie Mij in mijn heerlijkheid.

Je zult zien dat het jou geweldig zal versterken. En deel het uit. Wees een kanaal van de overwinning die mijn Geest je wil laten ervaren. De overwinning die Ik bewerkt heb voor jou, aan het kruis en door mijn opstanding.

Durf het te zien, mijn kind.

Stap uit de dood, en uit de denkbeelden die je willen afhouden van mijn heerlijkheid. Want Ik heb zoveel liefde en zoveel rijkdom voor je.

Ik wil het je laten zien.

- Jezus Christus

LijnBijbelteksten

'God heeft alles aan hem onderworpen, hem boven alles verheven en hem aan het hoofd gesteld van de kerk.' (Efeze 1:12)

'God zij gedankt die ons de overwinning geeft door onze Heer Jezus Christus!' (1 Kor. 15:57)

LijnSuper-bemoedigend boek!

Ontdek het belangrijkste wat er is in dit leven, de reden van je bestaan, de basis voor je leven, het geheim van geluk en kracht: de intense liefde van God voor jou. Veel meer dan je denkt...

Boek met bemoedigende tekstenIn dit boek hoor je God op indrukwekkende en bijzonder bemoedigende wijze spreken, over zijn onvoorstelbaar grote liefde voor jou - liefde die nooit zal verminderen.

Het ontdekken van de oneindige liefde van God is het belangrijkste wat er is in ons leven. Het ontbreken van Gods liefde is de oorzaak van de meeste problemen die de mens kent.

Als we diep doordrenkt worden met de liefde van onze hemelse Vader, dan verandert letterlijk alles: onze gedachten, gevoelens, gedragingen´┐Ż

Het is de sleutel voor ons leven!

Lees deze wondermooie woorden die God tot je hart wil spreken, om je een genezende en bevrijdende ervaring van zijn eeuwige liefde te geven.

Bestel dit boek hier...

LijnDeel dit met anderen

Facebook Twitter GooglePlus Netlog

Of verspreid handmatig deze link:
http://www.real-life.nl/lifeletter/overwinning.html

LijnSchrijf je gratis in!

Wil je bemoedigende teksten ontvangen? Schrijf je dan in:

 

 



Informatie over LifeLetter

David SorensenLifeLetter wordt geschreven door David Sorensen. Hij is getrouwd met Renate Veldman en samen hebben ze vier prachtige kinderen: Shira, Shurdo, Joshua en Shekinah. Ze wonen in Nederland, op een gezellig boerderijtje.

David is de auteur van christelijke boeken als 'Gods hart voor jou', 'Zoveel hou Ik nou van jou', 'Meer liefde dan je denkt', 'Ervaar God' en 'Onzichtbare Liefde'. Hij ontwerpt de bekende christelijke posters en kaarten en is de maker van de website Real-Life.nl

David en Renate Sorensen organiseren conferenties onder de naam Sound of Heaven, waar mensen God diep ontmoeten en velen genezen en bevrijd worden. Meer info over deze samenkomsten SoundofHeaven.info