Spreekt God vandaag nog? Kun je Gods stem verstaan?

Getuigenissen van wonderen
van genezing en bevrijding

God geneest en bevrijdt mensen op de
Sound of Heaven conferentie van David SorensenJezus Christus geneest de zieken. Bijbelse uitleg over genezingsbediening, gebedsgenezing en wonderen.

Prachtige getuigenissen van  wonderen van genezing en bevrijding
Beste lezer,

onderstaand lees je het getuigenis van een echtpaar wiens leven naar eigen zeggen 'radicaal veranderd is' door de aanraking van God op hun leven, tijdens de vorige Sound of Heaven conferentie. We zijn hier zo ontzettend dankbaar voor. Dit is waarvoor we het doen.

"Het laatste jaar ging mijn vrouw zwaar gebukt onder lichamelijke pijnen die in de loop der jaren steeds erger geworden waren.

Door de slijmbeursontsteking in haar heupen kon ze bijna niet meer slapen van de pijn en sliep ze bijna niet meer en haar werk was een zware belasting. De fysiotherapeute verlichtte maar even en de pijn kwam weer terug.

Vanaf mei sliep ze bijna niet meer en als ze wel sliep, was dat maar een uurtje per nacht. Klaarwakker was ze en oververmoeid moest ze weer naar haar werk om huishouden te doen bij anderen.

Vaak wilde ze liever dood dan leven, ze wilde geen zelfmoord plegen maar schrok van haar gedachten om het soms bijna wel te doen. Elke morgen als ze naar haar werk ging op de fiets bad ze voor totale lichamelijke genezing.

Hoewel haar dagen zwaar waren en ze niets van die genezing ervoer, bleef ze volhardend in het gebed voor genezing.

Bij mij deed het pijn om mijn vrouw zo te zien lijden (ik heb een slecht betaalde baan en zonder haar inkomen kunnen we niet rondkomen en voel ik mij schuldig daardoor).

Op een wonderlijke manier kwamen we bij jullie op de SOUND of HEAVEN conferentie op 23 februari 2013, onze zoon had iets gehoord dat er dan iets te doen was in de L.E.G. We kwamen voor het eerst naar de Sound of Heaven toe met een open hart, we hadden geen idee wat ons te wachten stond. We hadden wel ons voorbereid met lezen, video's kijken en gebed.

We kwamen in de middagdienst steeds vrijer en vrijer in het profetisch dansen en aanbidding tijdens de geweldige zang en muziek van jullie. We ervoeren Gods aanwezigheid en ook het dansen en vlaggen en het blazen van de sjofar was heel krachtig.

We voelden ons steeds rustiger en vrijer worden, wat heel lang niet gebeurd was in ons leven.

Na de pauze kwamen we in de avonddienst met een verwachtingsvol hart wat God zou doen door jullie heen. We hadden niet verwacht dat er persoonlijk gebed zou zijn en gingen naar voren toe, op jouw oproep voor mensen die ziek zijn en gebed wilden hebben.

Renate bad voor de heupen van mijn vrouw, maar ze voelde meteen de liefde van God door Renate heen stromen en dat ging direct door naar haar ziel en ze ervoer genezing van haar binnenste.

Toen David kwam en bad tegen de geest van dood, dat die zou verdwijnen, zakte ze door de knieën en voelde ze die geest weggaan uit haar lichaam, letterlijk.

Ze voelde zich meteen stukken lichter en een enorme blijdschap kwam in haar binnenste omhoog.

GOD IS GOED!!!

We hebben nadat we thuis waren gekomen, uren wakker gelegen om alles te verwerken wat we die dag hebben meegemaakt.

De volgende dag voelde ze dat de pijn in haar lichaam weg was, maar ze wilde nog even wachten met getuigen.

Na een week van werken in de huishouding
is de pijn nog steeds weg.

Maar wat nog belangrijker is, is het vrij zijn van de geest van de dood, de blijdschap die ze nu elke dag ervaart.

Ze hongert steeds meer naar God, ze leek wel een uitgedroogde put die nu steeds elke dag gevuld wordt met Gods liefde.

Ze danst en zingt in de Geest en heeft een levensveranderende week achter de rug.

Ik ging ook voor gebed naar het podium toe en David bad met mij. Jij gaf mij een lange en grote knuffel en dat deed mij goed want ik kom uit een incestgezin en heb de aanwezigheid van mijn vader niet zoveel ervaren want zijn liefde naar zijn zoon tonen deed hij nooit. Ook mijn moeder deed dat niet.

Die knuffel gaf mij een stuk genezing want jij zij ook dat God om mij gaf en van mij houdt. Dat heb ik nog nooit uit de mond van mijn vader gehoord.

Onze levens zijn dus radicaal veranderd na deze dag.

Daar willen we jullie, het team en God de Vader, Here Jezus en de Heilige Geest ook voor bedanken."

Lees ook deze getuigenissen van mensen die door Jezus Christus zijn aangeraaktJezus Christus geneest de zieken. Bijbelse uitleg over genezingsbediening, gebedsgenezing en wonderen.

Sound of HeavenDit zijn nog vijftien fragmenten van andere getuigenissen. Omwille van de privacy zet ik er geen namen bij. Lees het rustig door en besef dat God dit ook voor jou wil doen!

"Geweldig het was een bevrijding, ik denk er iedere dag nog aan en het smaakt naar nog veel meer!"

"Gods aanwezigheid was duidelijk aanwezig en raakte mij aan en mijn hand werd door Jezus genezen."

"Zoveel kracht en genezing, ik voelde de ketenen van me af glijden en kon ook echt niet meer stil blijven staan."

"Ik werd door de aanbidding echt naar de troon van God gebracht en ik voelde me vrijer na de dienst"

"de vreselijke rugpijn die mij al maanden stoorde, is weg."

"Ikzelf heb een hele moeilijke tijd achter de rug ,en werd gisteren helemaal in de flow van de heilige Geest meegenomen. Wouw!!!! om los te komen van mijn lasten... heerlijk."

"Mijn vuur brandt weer. Ik heb God opnieuw ontmoet. Het is niet met woorden te beschrijven wat er allemaal gebeurd is. God heeft me aangeraakt op meerdere manieren, maar vooral weer dicht naar Zich toe getrokken."

"Ik was echt vervuld van vreugde toen ik weer naar huis ging."

"Tranen liepen over mijn wangen, zonder dat ik hoefde te snikken... Ik liep gewoon leeg... en daardoor kon de Geest er in! Een heerlijk gevoel! De vreugde en vrijheid die er heerste hebben mij en mijn dochtertje vrijgezet!"

"Gisteravond en ook toen ik naar bed ging voelde ik, dat ik in de heerlijkheid van God was, het was als een wolk waar ik in was."

"Ik heb voor het eerst in tongen gezongen bij jullie. Er was zoveel muziek, het ging vanzelf. Ik denk dat ik geleerd heb om me via de Geest in alle overgave te geven."

"Ik stond er echt nog niet langer dan drie minuten en BAM ik lag op de grond. Het was zo krachtig, ik moest blijven liggen, de kracht was zo groot. Dat had ik nog niet zo krachtig meegemaakt."

"Het voelde als het innemen van geestelijke grond. IK BEN VRIJ, IK BEN VRIJ, IK BEN VRIJ."

"Het was geweldig, het is belangrijk en het proeft naar VEEL MEER!"

"Ik werd zo geraakt toen David begon te profeteren, die woorden sloegen in als een bom. Ook toen Renate de eerste profetieën uitsprak, die woorden waren recht tot mijn hart gesproken, dat raakte me enorm. Ik moest ook meteen huilen."

Bekijk de video van Sound of Heaven

Jezus Christus geneest de zieken. Bijbelse uitleg over genezingsbediening, gebedsgenezing en wonderen.
Sound of Heaven
Hier kun je een video-impressie zien van de uitbundige lofprijs en aanbidding, die zoveel mensen op een krachtige manier heeft vrijgezet, om zich VOLOP TE DURVEN GEVEN aan God.

Kijk ernaar, geniet ervan
en geef het door!

Heel veel liefde en genade gewenst,
David Sorensen

Verspreid dit artikel:
Christelijke boeken


Gods hart voor jou
Christelijke boeken
Boek over de stem van Gods, Gods stem verstaan, profetie en de liefde van God

Het wondermooie boek Gods hart voor jou bevat tientallen bemoedigende profetische woorden, die je helpen Gods hart ontdekken op een manier die je leven diepgaand kan veranderen.

Het boek bevat tevens prachtige christelijke posters in kleur die iets van Gods liefde voor jou laten zien.

Klik hier voor info >


Ontvang je LifeLetter al?
Lijn
Boek over de stem van Gods, Gods stem verstaan, profetie en de liefde van God
Schrijf je in op de GRATIS LifeLetter en ontvang een rijkdom aan bemoediging uit de Bijbel, gratis christelijke boeken, video's, online preken, bijbelstudies, bemoedigende profetische teksten, tips voor een gelukkig leven, bijbels onderwijs en zoveel meer.

Schrijf je nu in >

 

Christelijke site over God, de Bijbel, geloof, religie en godsdienst, Jezus Christus en de heilige Geest. Met online bijbelstudies en bijbel teksten, christelijke gedichten, bijbels onderwijs, boeken, muziek en preken.

David SorensenLifeLetter wordt geschreven door David Sorensen. Hij is getrouwd met Renate en samen hebben ze drie prachtige kinderen. Ze wonen in Nederland.

David is de auteur van boeken als 'Gods hart voor jou', 'Zoveel hou Ik nou van jou', 'Meer liefde dan je denkt', 'Ervaar God', 'Onzichtbare Liefde'.

Meer info: Godisecht.com

Onder